en midsommarnattsdröm










Mina vänner, det är verkligen sommar nu. Jag har sommarlov (bloggen likaså som ni säkert märkt..), solen skiner & gräset är grönt! Jukkola i helgen var kanon, jag var helt glad i hjärtat och tron på en mysig sommar blev starkare och starkare. Dock blir saker inte riktigt som man tänkt sig vilket jag verkligen har lärt mig i år, så även denna gång. Det börjar bra men precis när man blir lite lagom nyfiken och glad så bränner man sig. Men det finns hur mycket som helst att vara nyfiken på där ute har jag kommit på så jag ska inte deppa!

Just nu har jag besök av den fina flickan på bilden, Lovisa, över helgen och allt är kanon. Vi har just varit ute och sprungit i det underbara vädret och är mer än nöjda! Igår var vi på Skansen och firade midsommarafton så det stod härliga till, galet men kul! Nu väntar lite mer lek & saftdrickande.

Jag hoppas att er sommar har börjat lika bra som min. Dock är jag lite trött då jag jobbar mellan 06.30 - 16.00 varje dag och måste gå upp kl 05.00..Men ska man till Grekland den 4:e augusti så är det värt allt slit! Puss mina fina.

Kommentarer
Postat av: M

Läst;)(låter som en trevlig dag)

2009-06-20 @ 23:14:26
Postat av: Johanna

WOHOO! Kreta here we come!!!

2009-06-21 @ 21:35:32
Postat av: Anonym

var jobbar du?

2009-06-23 @ 19:55:32
Postat av: Anonym

Jag jobbar som mekaniker på Stheab, målar, grejar och fixar en massa med volvo ocean race :)

2009-06-23 @ 21:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0