tankar från ett vardagsrum

Sitter i soffan och filosoferar lite. Är avundsjuk på dom som var och såg Oskar Linnros på Mosebacke igår. Jag ville också! Borde verkligen städa mitt rum men just nu finns det tusen saker som lockar mer. Typ som att lyssna på bra musik, måla naglarna och dricka kaffe. Har jag sagt att jag ska på anställningsintervju imorrn förresten? Det ska jag i alla fall. På ett dagis i Tyresö. Som det ser ut nu så kanske det blir ett vik. ända fram till jul. Vore ju mer än fint faktiskt. Speciellt när förra månadens lön börjar tryta och det är massa saker jag vill göra. Så det där med Umeå har jag nog lagt ner.

Näe, time för städning! Eller nått.


Kommentarer
Postat av: Sofie Hansen

Åhh, imorgon ska jag se oskar!!

2010-08-19 @ 17:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0