Trött!

Hej alla glada.

För någon timme sen kom jag hem ifrån Uddevalla & nu är jag sådär trött som man bara kan vara efter en helgs resande och dubbla orienteringstävlingar. Ni som håller  på med samma grej förstår nog vad jag menar..
Helgen var i alla fall finemang! dock var det en decimeter snö igår på tävlingen så det blev varken ranking eller J-cupspoäng vilket kändes rätt ovärt men jag tog mig runt min 5 km långa bana och det gick väl som det gick. Inte helt åt helvete iaf, :) Idag däremot var snön borta men leran tog över, sjukt vad kladdigt allting jag hade med mig är nu!
Efter tävlingarna så bodde vi ute på ett vandrarhem på Ulvsön utanför Ljungskile tillsammans med Skåningarna (Skräll?). Lycklig blev i alla fall jag som fick lite mer tid för att vara med Niklas vilket var hur bra som helst! Det är crazy hur mycket jag tycker om honom faktiskt.

Nu är jag i alla fall hemma och snart ska jag sova. Imorrn är det dags för klippning och färgning av håret, utväxten är på G igen tyvärr. Jag ska även försöka slänga in lite bilder när Ellen skickat över dom.

Ha det fint så länge. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0