bad idea

Det kanske var en larvig idé för folk verkar intve direkt nappa. 12 besökare hittills varav endast två (Strongt gjort Erica & Rebecka!) har uppget sina namn. Men jag kan förstå er, jag sitter och spanar in en himla massa bloggar utan att någonsin kommentera eller lämna något spår efter mig, förutom en liten person extra i statistiken. Så det är lugnt hörrni! Jag är glad ändå :)

Jag var ju som sagt och tränade innan idag och jag kom då fram till tre saker:

1. Det är asjobbigt att träna när man varit/är sjuk!
2.
Järlas junior/seniorgäng är sköna!
3.
SL's bussremsor är på tok för dyra!



/ Klara

Kommentarer
Postat av: johan kristensson

rejält gäng det där :D



min längd är 183 eller 184 egentligen men avrundade lite upp till 185 bara (A) ;) hoppas du har det fint klara :)

2008-08-15 @ 16:41:32
URL: http://johanpeterkristensson.blogg.se/
Postat av: LN

jag läser INTE din blogg, SK.!

vi är sköna :)

2008-08-15 @ 19:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0