mjukare än snöflingor i april

Hej.

Klockan är elva och jag är mer än vaken. Eller ja, jag är vaken i alla fall. Sitter med en kopp te och lyssnar på Håkan. Ganska mysigt faktiskt. Dock är mitt citronte slut vilket gör mig lite ledsen, jag fick ta ett annat istället. Jag ork ar inte berätta i detalj om min helg för det är inte så kul att läsa tror jag men jag hade det roligt och jag fick äntligen träffa Niklas igen och det var nog det bästa på länge.

Igår blev jag getingstucken 3 gånger på foten när jag sprang så nu är min fot jättestor och svullen. Trist.

Jag glömde förresten säga att min syster åker på 3 månaders resa till Sydamerika imorrn. Jag hoppas att hon får en toppen resa och jag många fina vykort! :)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0