Party all the time




Jukkola är nu över för detta året. Det var himla roligt och just nu är jag sjukt trött och vill krypa ned i min säng, men det är smällar man får ta. :) Gårdagskvällen innebar party på båten vilket var jättekul och ganska galet. Dock fick jag skoskav men annars överlevde jag fint ;) Orienteringen i lördags gick väl också rätt okej. Jag är nöjd att jag tog mig runt de där 8,2 km. Bommade iof ganska mycket, typ 7-8 min på en kontroll efter halva banan men sen var det bara på´t igen & då gick det bättre.

Nu är jag tillbaks i Mora igen, åkte med en av deras minibussar upp från Stockholm imorse. Sitter & väntar på att Anna & Sara ska komma hem från hygget snart. Jag har inte saknat plantsättandet direkt men imorrn är jag nog fit for fight igen!
Jag hoppas ni haft en jättebra helg allihopa!

och vet ni? På torsdag kommer Niklas till Stockholm och på lördag firar vi vår 2-årsdag! KALAS!


puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Happy face:)

2008-06-16 @ 20:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0