det tar sig.

Fan, får man inte säga, men saker och ting börjar faktiskt kännas riktigt bra nu. :) Idag har jag haft det grymt skönt sen skolan slutade. Först låg vi ett gäng vid fontänen och solade, hade träningssamtal och pratade boplanering inför nästa höst, mellan typ 14 och 17. Sjukt härligt! Sen gick jag och Malin till konsum för att shoppa loss till vår picnic. Det blev pastasallad med grillad kyckling, chevréost och kex. Mumma! Angelica joinade oss ännu en gång så det blev picnic nere vid fontänen och sen prat och massa mys. Värmen dör liksom inte och det är hur skönt som helst ! (: Nu sitter vi och kollar på Sanningens ögonblick på TV, ganska konstigt program om jag ska vara ärlig. Men imorrn är det fredag och vi har bara teori kl 8, sen INGEN skola. Kalasbra! Nu ska jag joina de andra tjejerna igen, ha en skön fortsättning på kvällen.


puss haaaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0