fredag

Hallå snyggingar!

Nu är det fredag, äntligen! Om en halvtimme ska jag vara en snäll storasyster och följa med Nora till tandläkaren, det är inte varje dag minsann. Sen ska jag hem igen, träna om jag orkar & sen ska jag ta tåget till Lund kl 16. Är framme vid 21-tiden någongång. Jag längtar som en tok efter Niklas så jag hoppas resan går fort!

Det är sommarvärme i Älta idag och jag är ledig. Med andra ord känns det precis som på sommarlovet här hemma, himla gött ska ni veta! :)

Igår slog jag även rekord i att hinna med så mycket som möjligt på en och samma dag. Först skrev jag fysikprov i 4 timmar som gick rätt okej, sen var det lektioner till 13.45, jag åkte hem till Sthlm med tåget 14.18, kom hem till Älta vid 16.30, åkte till Axel på studentkalas vid 17.30, sen hem till grannen på likadant kalas och sen tillslut bort till Saltis och Malins bror Jonas. Himla mycket men himla trevligt! :) Nu ska jag försöka leta reda på systers digitalkamera som jag ska få låna i helgen.

Ha en toppen fredag! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0