slappisdag

Tja snyggingar!
Idag hade jag bara en enda lektion i skolan, fysik kl 8-9, sen slutade vi. Himla skönt. Och vet ni vad vi har gjort sen dess? Absolut ingenting typ. Det enda vettiga var att jag gjorde en datakunskapsuppgift som ska vara klar tills imorrn. Sen har jag i och försig sprungit långpass med Malin nu på eftermiddagen och det var ju rätt vettigt det med. 1,30 var vi ute & så länge har jag nog inte sprungit på hur länge som helst! I alla fall inte sen i oktober då jag blev skadad, så det var rätt härligt att få komma ut ordentligt igen :)

Snart är det dags för mat med Angelica och sen ska vi kolla på Sanningens ögonblick med Martin. De flesta från OLGY är i Göteborg på JVM-testläger så det blir nog rätt tomt här ikväll.

Hoppas allt är på topp! En stor kram till Johanna som är lite deppig över sin höft också! Jag hoppas det känns bättre snart  <3

// Klara


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad har jag gjort för att få så underbara vänner?:)

Puss på dig!

ps. jag har varit rätt aktiv här idag känner jag:)

2008-05-15 @ 19:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0