your skin and bones turn into something beautiful

Idag har varit en sån där dag då jag egentligen inte har gjort något vettigt alls. Förutom att tränat med Ellen & varit en sväng på konsum förstås. Men det jag ville säga var att när jag har en massa tid att bara slå ihjäl, då tänker jag alldeles för mycket. Idag har jag gjort just detta, jag har funderat & funderat. Det jag har funderat allra mest på är på vad det är jag saknar allra mest från min&Niklas tid tillsammans. För jag är ju ganska glad & nöjd nu ändå, trots att jag är ensam & utan söta sms. Så det är nog inte de där söta smsen jag saknar & antagligen inte heller de långa, mysiga telefonsamtalen. Jag saknar känslan. Känslan av alltihopa, av tvåsamheten. Känslan i magen när man tittar på honom som man älskar & vet att han älskar tillbaka, känslan när man får en varm hand i sin eller känslan av att krypa ned bredvid en varm kropp när man är sådär riktigt trött.

Det är inte samma sak om man kysser någon kille på krogen eller någon helt annanstans. Det spelar ingen roll om han är söt eller har fina ögon för det hjälper inte om det inte känns någonting i magen. Hur mycket man än skulle vilja att det gjorde det. 

Det är den känslan jag saknar.

Kommentarer
Postat av: karinbarin

Åh, snälla du. Jag blev glad. Tack. Verkligen!



Jättebra skrivet förresten. "Det är inte samma sak om man kysser någon kille på krogen eller någon helt annanstans. Det spelar ingen roll om han är söt eller har fina ögon för det hjälper inte om det inte känns någonting i magen. Hur mycket man än skulle vilja att det gjorde det. "



Precis så är det! Kram på dig!

2009-04-12 @ 21:58:35
URL: http://karinbarin.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej Klara! Nu var det ett tag sen jag tittade in här men man måste ju lämna ett litet avtryck ;) Vad roligt det vore om vi sågs snart med John, kanske någon solig dag och lite öl/cider/vin i en park i Stockholm? Det tycker jag helt klart!



Så kan vi prata om kärlek, det kan man aldrig tala nog om tror jag! Finns så oändligt mycket att säga, älska och hata.



Kramkram!

2009-04-13 @ 15:11:56
URL: http://idaho.devote.se
Postat av: malin andersson

Du är väldigt bra att sätta ord på känslor!

2009-04-16 @ 20:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0