jag vill inte ha något man kan leva med, jag vill ha något man inte kan leva utan

Godkväll cupcakes!

Idag har jag sysselsatt mig med att jobba, funderat på folks liv i alldeles för många minuter då både buss & tunnelbana var sena(!), sprungit långpass i ösregnet (asskönt faktiskt!) & ätit pasta med currybacon. Jag har ingen att leka med just idag men det gör inte så mycket för jag är rätt nöjd ändå. Jag blev glad när jag var ute och sprang för det gick så himla lätt i 1,5 timme vilket inte händer varje dag PLUS att nyligen kom på att det är fredag imorrn. Fredag = endast 6 timmars arbetsdag och hemgång 13:00. Jag tänker inte gå hem en minut senare!

Imorrn ska jag börja dagen med att köra en av firmans bilar till verkstan i Haninge för besiktning, under morgonens rusningstrafik. Håll tummarna för att jag överlever.




Annars längtar jag som en tokig till Grekland. Lite glada fjärilar i magen hade inte skadat det heller.


Kommentarer
Postat av: fred

du vill ju döda dina fjärilar! :o

2009-07-11 @ 23:03:30
Postat av: Anonym

haha! blöt katt

2009-07-13 @ 18:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0