mmm bop

Hej mina vänner. Jag vet inte vad jag gör om dagarna, men uppenbarligen hänger jag inte här så mycket. Det kanske har med november att göra. Jag försöker i möjligast mån sysselsätta mig så jag slipper tänka på allt grått och dystert som denna månad för med sig. Ibland funkar det rätt okej. Idag har jag ägnat större delen av dagen åt biologiplugg till provet imorrn. Det känns som om det viktigaste sitter nu så snart väntar sängen. Imorrn bitti ska olgy till simhallen kl 8 och ha simorientering. Verkar spännande!

Jag lovar att jag kommer vakna upp och ge er något spännande imorrn. Typ lite winnerbäckbilder, om jag hittar USB-sladden. Puss och sov gott så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0