nöjd nöjd nöjd, mannen här är väldigt nöjd. Nöjd nöjd nöjd, han är glad för han är nöjd.

Ännu en dag har spenderats med mina finaste vänner. Tack gode gud för lov. Jag känner mig piggare, peppar peppar, så jag överlevde dagen utan större bekymmer. Idag var det dags för stan, igen, och jag, Malin, Ellen, Linnea och hennes kompis hade himla mysigt. Jag hetsade runt som en iller över hela stan för att hitta en jacka jag såg på VILA igår och även ett par nya vita sneakers. Jag (mamma) lyckades nämligen charma till mig ett par nya (likadana som jag hade) då dragkedjan på mina gamla slitna gått sönder. Expediten i Sickla sa att det skulle finnas i min storlek i Skrapan på Söder men så var icke fallet. Efter en hel dags letande på stan beslutade jag därför att göra ett sista försök i Sickla och tro det eller ej, där fanns både skorna och jackan. Jackan är skitsnygg och skorna är fräscha.

JAG ÄR HELT NÖJD!

Och: Vetnivetnivetni? Jag har äntligen fått tillbaks mormors ring också! Det kom en liten lapp idag och jag for snabbt som attan upp till posten och hämtade ut det lilla paketet. Ringen är jättefin och jag är hur glad som helst. DOCK är jag inte hur glad som helst över att jag behövde vänta en vecka för länge trots att de lovat mig andra saker. Det ska allt jag (min mamma) tala om för dom på måndag!

Nu ska jag sova och bli ännu friskare. Jag vill verkligen inte behöva överge pappa på Höstlunken på söndag!
Sleep tight ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0