p.s Malin har tagit körkort. Fett med grattis! d.s

Godkväll mina vänner!

Jag är i Stockholm en snabbis. Kom hem idag och åker imorrn igen. Jag behövde tjäna lite pengar då jag tyvärr inte vann pokern igårkväll så jag har suttit barnvakt hela kvällen. När barnen somnade vid 20.30-snåret bänkade jag mig framför tvn och peppar peppar, ikväll var det faktiskt riktigt mycket sevärt i rutan! Under mina tre timmar där hann jag både se Här är ditt livRobins (parodin på svenska hollywoodfruar är skön!), något jätteseriöst program på kunskapskanalen om amerikanska soldater som åkte till Irak (jag blev helt tagen i min ensamhet) och slutligen X-games med massa coola skateboardtricks. Jag fick lite av varje helt enkelt + betalt. Typ cykel på köpet liksom, bra grej.

Nu ska jag läsa lite ur luftslottet som sprängdes och sen sussa lite. Ja, jag är klar med tvåan nu. Den var nog snäppet bättre än ettan till och med. Nu måste jag se vad trean har att erbjuda. Början har varit lovande i alla fall.

Take care, puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0