Visste ni?

att jag vill - gå på den torra asfalten med solen i ögonen
att jag har - sovit sjukt gott inatt
att min senaste kyss - var på nyårsafton
att jag lyssnar mycket på - vad min mamma säger
att jag funderar på - vad jag ska ha på mig ikväll
att jag pratar – snabbt, mycket och högt
att jag inte gillar – oärliga människor
att min första riktiga kyss – inte var mycket att hänga i julgranen
att jag avskyr när folk snackar - om sånt de inte har med att göra
att kärlek är – det värsta OCH bästa som finns
att jag gillar – sushi
att jag alltid kommer att – vara mig själv
att jag är förälskad i – våren och vacka ögon
att sist jag grät var – ganska länge sen
att min mobiltelefon är – lite halvkass sådär
att när jag vaknar på morgonen – är jag kass på att snooza och hoppar upp efter en minut
att innan jag går och lägger mig – lyssnar jag gärna på musik eller spelar lite gitarr
att idag har jag – lyssnat på Oskar Linnros (Kihlens) nya singel "Ack Sundbyberg" & ätit god frukost
att jag just nu tänker på - hur kvällen kommer sluta 
att i kväll ska jag – ut och dansa med mina finaste vänner
att i morgon kommer jag – vara trött
att jag hoppas – att det här året blir det bästa på länge
att jag verkligen vill- ta studenten och se vart livet tar mig efter det

Det var en liten fredagslista mina vänner. Hoppas ni får en grym dag. Jag peppar redan för kvällen. Kommer bli grymt! PUSS

Kommentarer
Postat av: Nora

Kolla brevlådan lite extra dom närmaste dagarna...:)PUSS!

2010-01-29 @ 16:39:52
Postat av: Tessan

Fin blogg ;)

2010-01-29 @ 17:19:49
URL: http://tessanaslin.blogg.se/
Postat av: mamma

Hoppas Du har en toppenkväll! Du är bäst! Kramar i massor! Mamma

2010-01-29 @ 20:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0