dan före dopparedan

Veckans första dag är snart slut och jag är betydligt lugnare än när den började. Insåg när jag öppnade uppsatsen att jag kommit längre än jag trodde, och efter en ganska effektiv eftermiddag tror jag att det ska lösa sig tills på fredag. = Klumpen i magen blev lite mindre. Bra.

Sen fyller jag ju år imorrn, hoho. Himla skoj! Dock blev jag väckt med sång och paket igår morse så det får jag nog klara mig utan imorrn. Men jag har minsatt lite oöppnade paket som ligger här och väntar så det ska nog inte gå någon nöd på mig. Sen kan man ju tycka att nitton är en himla onödig ålder. Det tycker jag. Men som sagt, det är alltid kul att fylla år.

Fick lite nya nyårsbilder från Fredrik innan också. Som äntligen har hittat sin kamera. Som, hör och häpna, låg gömd i Gustavs mammas sjallåda högst upp i garderoben i hallen. Mystiken kring hur den har hamnat där tätnar. 

Här är i alla fall några bilder.






Malin kom på sniskan men jag lyckades inte ändra bilden. Den var kul ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0