söndag i suecia

Hello sunshines!

Jag är tillbaks i blöta, gråa Sverige igen. Kom hem igår eftermiddag och har verkligen haft fullt upp sen dess. Jag hann bara hem och vända och äta lite god middag innan jag drog till stan för fest och tentapub med alla kth-are. Förfesten hos Anders var kalas och inne på Kåren var det bra drag. Sjukt mycket danssugna folk överallt. Jag hängde med Karro mest hela kvällen och det var kul att få dansa av sig lite. Träffade Emmy och Elise av en slump i Slussen så jag fick sällis på bussen hem. Knäppt att jag har stött på dom fler gånger den senaste månaden än vad jag har gjort totalt under mina tre år borta!



Imorse var det upp efter på tok för få timmars sömn för att åka och bruncha med släkten för att fira mamma. Det måste ju vara den perfekta bakisgrejen egentligen. Hur mycket god mat och kakor och frukter som helst. Jag var i heaven, verkligen.

Nu kommer släkten snart igen för ännu lite mer kalasande. Det där med att fylla femtio verkar ju rätt sjyssht ändå.

Ta hand om er så länge, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0