tips!


Jag har just läst ut den här fantastiska boken, Dyngkåt och hur helig som helst. Mia Skäringer alltså, vilken otrolig kvinna! Ni som, precis som jag, har missat den här boken fram tills nu, LÄS DEN. Man blev liksom en gnuttare visare av hennes häriga ärlighet och kloka ord. Får ett litet annat sätt att se på saker och ting.

Dirty Dancing var precis lika bra som sist förresten. Nu tänkte jag se Livsverket. Någon som vet någonting om den?

P.S Om ni undrar vad jag har runt halsen så är det en vetekudde. Jag gör så gott jag kan för att hålla mig uppe.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har sett den för länge sedan. En lagom djup feel-good-film med klyché-dramatiskt slut. Helt okej att fördriva tiden med. Annars tillbringade jag och Halvor alla-hjärtans-dag-kvällen med att se på Pretty Woman och käka semlor. Rekomenderas starkt ;)

2011-02-19 @ 16:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0