hade gärna skrivit mer om det inte vore för att jag har tusen andra saker som känns viktigare. typ som att sova.

Dagarna bara rinner iväg. Jag tänker inte be om ursäkt eller klaga på att det går fort. Ibland är det så livet är och det är väl rätt fantastiskt ändå kan jag tycka. Och så måste det ju innebära att om det går så himla fort jämt så är det minsann sommar snart?! Idag har jag jobbat exakt hela dagen, först mellan 8-17 och sen mellan 18.30-22.30. Sen har jag hetspackat och försökt varvat ner. Det sistnämnda har gått sisådär. Hur som väntar Barcelona i morgon och jag tror att det kommer bli bättre än bra. Jag tar med mig datorn så har ni tur kanske ni får en liten update därifrån.

När det gäller helgen hos Agnes så var allt kalas. Jag träffade typ alla mina finaste på en och samma helg. Många av ren tur också vilket blev som godaste gräddet på moset. Det kan vara skönt det där att komma bort ibland tycker jag. Bara koppla bort allt man förknippar med vardagen hemma och slappna av lite, även om det så bara är för två dagar. Agnes tog ett gäng fina bilder med sin systemkamera som jag tänkte bjuda på när jag lyckas få tag på dom. Troligtvis nästa vecka när allt kanske inte går i lika mycket ultrarapid. Men, man ska njuta av nuet och försöka ta vara på allt som är fint och bra, eller hur? Därför peppar jag om för några dagar i värmen och inser att den sista tiden i mitt liv har varit rätt amazing faktiskt!

Puss & kram & take care.



Kommentarer
Postat av: Malin

Ha det toppen alskling! Jag vill verkligen fa en liten update om Barca, men kan inte tro att det kommer bli annat an fantastiskt skont!

Hur ar det med din camera forresten? Kanner att jag borde ha koll pa detta, men far tyvarr erkanna att jag inte hort nagot om att du kopt den an?

Puss fina du, njut av livet:)

2011-03-23 @ 16:12:07
URL: http://liteommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0