sick.

Jag är sjuk. Igen. Alltså jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna detta. Om någon av er har tips så får ni gärna höra av er. Började veckan med mer och mer ont i halsen och det visade sig när jag äntligen lyckats ta mig hem från bussen i tisdags eftemiddag (mådde allt ännat än okej och var osäker på om jag ens skulle ta mig uppför backarna till huset) att jag hade 39,2 graders feber. Så ja, sen har jag legat däckad i min säng i feberfrossa och en allt ondare hals. Var på närakuten i tisdags kväll men dom trodde det var virus så det vara bara att åka hem igen. När det däremot bara blivit sämre och sämre ringde jag upp min operationsläkare idag och fick komma in på kontroll. Det visade sig att jag åkt på en bakterieinfektion i de ännu inte helt läkta såren. Katjing! Att det dessutom var "extremt ovanligt" kändes lite som grädde på moset. Nu är det i alla fall antibiotika som gäller och efter detta ska jag banne mig vara frisk längre än en vecka i sträck!


Kommentarer
Postat av: Elin

Men en schysst sjal tycker jag allt att du lyckats skaffa ;) Krya på dig

2011-03-10 @ 20:53:01
URL: http://cajjsunk.blogg.se/
Postat av: Matilda

Krya på dig!!

2011-03-10 @ 21:53:01
URL: http://mmmatilda.blogspot.com
Postat av: Johanna

Krya på dig vännen! Du har haft så sjukt mycket otur på sistone och varit sjuk mest hela tiden. Men jag hoppas verkligen det vänder snart:)

Puss & Kram älskade du

2011-03-11 @ 02:39:24
URL: http://nittioettnollsjutjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0