hemma

Ligger i soffan hemma hos mamma och pappa. Njuter av ljuden och närheten omkring mig och av att äta god mat. Har verkligen insett vilken lyx det är med riktig hemlagad mat. Och god sallad. Herregud. Igår jobbade jag med mina älskade små barn igen. Blir så himla glad i hjärtat när jag är där. Fantastiska ungar alltså. Får mer kärlek och värme en dag där än under en termin i skolan. Missförstå mig rätt, barn är bara helt otroliga på att visa uppskattning. Tyvärr fick jag feber igår kväll som satt i imorse så idag stannade jag hemma. Har ägnat dagen åt att kolla runt efter olika datorer (min dog knall och fall förra veckan) och har nu bestämt mig för en macbook pro 13". Dom säger att jag inte kommer ångra mig. Vi får väl se. Mitt så kallade sparkonto kommer i vilket fall. Annars är det rätt fint med helg och lite lugn och ro. Har äntligen träffat Ellen igen och imorrn ska jag hänga med Johanna och Malin. Fina vänner. Och fina familj. Nu ska jag mysa med täcket. Inte fy skam det heller.

Kommentarer
Postat av: Karin

Du kommer aldrig aldrig aldrig ångra dig! BÄSTA KÖPET JAG LOVAR

2011-10-29 @ 00:20:53
Postat av: lovisa

Det kunde du gott unna dig! inte febern, med det andra förstås :)

2011-10-31 @ 22:12:58
URL: http://polcandy.wordpress.com
Postat av: Klara

Karin, jag tror dig! Är redan himla nöjd och uppspelt!



Du är söt du Lovisa!

2011-11-01 @ 15:05:36
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0