slut.

Hade tentaångest. Kunde inte sova. Somnade tillslut. Ville inte vakna så himla tidigt. Gick upp & skrev tenta. Lyckan när jag lämnade in. Åt kebab med fina vänner. Var pepp. Kom innanför dörren. La mig i soffan. Tänkte träna. Dog trötthetsdöden.

Där är vi nu. Luften gick ur mig. Ångesten eller vad det nu var släppte efter tentan och jag ligger nu däckad i soffan. Skippar träningen (måste ändå hela mitt knä) för att försöka orka med kvällen. Ska på middag med Lina hos Johanna för att sen fira tentan med klassen på HG. Imorrn bitti åker jag hem till Stockholm. Ska bli skönt att bara vara utan att plugga några dagar.

p.s Hade förresten (eller har fortfarande förstås) kavaj på mig på tentan. Killarna fick nämligen för sig att det var slipstvång och jag ville också vara lite uppklädd. Kändes ganska högtidligt. Tänker att det kan ha påverkat resultatet. Eller drömmer och hoppas i alla fall. Kanske alltid ska köra med det på tentorna framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0