Tankar från ett tåg

Hej fina ni.

Sitter på ett tåg mot mitt älskade Stockholm. Har egentligen varken tid eller råd med den här lilla utflykten, men när jag blev erbjuden en arbetsintervju på hemtjänsten i Tyresö kunde jag inte riktigt tacka nej. Har inga anda aktuella sommarjobb på gång så jag måste ta chansen om jag ska överleva sommaren och ha lite pengar att göra roliga saker för. Tror att det kan vara ett ganska roligt jobb så nu hoppas vi bara att det går vägen!

Annars då? Veckan har rullat på med mycket plugg och lite jobb. Har hunnit med en hel del mysigheter med folk jag tycker om också, och tänkte fortsätta helgen i samma spår med mamma, lillasyster, moster och kusin på besök.

Är så glad för allt fint just nu. Livet alltså. Ha en fantastisk helg kompisar! Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Ellen

Shit va söt

2012-04-22 @ 15:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0