helgen

Började i fredags efter att Malin hade kommit hit med myskväll deluxe. Ost, kex och vin kan vara det bästa jag vet.
Myset fortsatte i samma spår med frukostbuffé på Scandic vid ån lördag morgon. Fantastiskt på alla sätt och vis. Att börja morgonen på det viset kan ju vara det bästa receptet för en bra dag.
Efter en sväng på stan och en god middag hemma var vi pepp på lite party med mina fina klasskompisar.

Avslutar den här fantastiska helgen med lite te och The Middle East ur högtalarna. Har kollat på film också. Såg crazy, stupid, love med bl.a Ryan Gosling. Också himla mysigt! Ja, både han och filmen.

Nu, sängen. Puss och tack för den här gången älskade vän.

Kommentarer
Postat av: Anna

Mmmmmm- jag vill också ha godost!

2012-01-25 @ 14:47:37
Postat av: Malin!

Åhh, vad fint! Jag blir alltid lika glad när jag kikar förbi här! Förresten, lagade tacopaj idag. Tummen upp för det.

2012-01-26 @ 22:03:57
Postat av: malin

Åhh, vad fint! Jag blir alltid lika glad när jag kikar förbi här! Förresten, lagade tacopaj idag. Tummen upp för det.

2012-01-26 @ 22:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0