äntligen fredag!

Det är fredag och strålande sol så det kan knappast bli bättre! :) Bara två lektioner kvar i skolan och sen är det dags att sätta sig på tåget till huvudstaden igen. Blir nog en del samhällsplugg ikväll, på en fredag liksom, hur tragiskt är inte det? men jag har i alla fall bett min käre far om att köpa efterrätt som jag ska fixa så det blir nog lite mys ändå :) och imorrn är det 10-mila..jag vet inte riktigt hur min höft mår än så jag får nog ta & jogga en sväng när jag kommer hem för att se om den håller. annars måste jag kanske lämna återbud och det verkar ju himla tråkigt :/ vi får hålla tummarna för att jag är hel helt enkelt!
Imorrn träffar jag Niklas också,skönt att redan få ses. Sist vi sågs var ju i söndags och eftersom han bor i Skåne och jag i Stockholm/Hallsberg så brukar vi fått stå ut med tre veckor innan vi kunnat ses så det har är ju rena lyxen ;) nästa vecka träffas vi också, redan på torsdag då det är sprint-sm i Mariestad :)

äsch, nu ska jag gå tillbaks till skolan igen. Ha en skön fredag allihopa! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0