en galet värd dag helt enkelt.

Än så länge har min dag faktiskt varit galet värd som man säger. Det började med att jag på bussen på väg till frisören träffade Emmy och Elise som jag inte sett på evigheter. Det var värt. Sen när jag kom till frisören klippte hon mig en massa så mitt hår blev snyggt igen. Det var också värt. När jag var färdigklippt visade det sig att jag hade 20 min på mig innan min buss skulle gå hem igen och eftersom det var massa sol och varmt så bestämde jag mig för att gå till Vivo och köpa den nya/gamla Cornetto Citron. Det var galet värt! Så sen satte jag mig i solen på busshållsplatsen, åt min glass och lyssnade på Håkans nya skiva. Det var det mest värda hittills idag. Min buss kom och jag åkte hem. När jag gick av bussen upptäckte jag att det regnat hemma i Älta under tiden jag varit borta och inser samtidigt att mina kläder jag så duktigt hängde ut imorse antagligen skulle vara lika blöta som de var när jag hängde ut dom, när jag kom hem. Men nej, när jag kommer hem visar det sig att min lillasyster på 8 år varit en liten ängel och tagit in min tvätt när det börjat regna. Hur värt var inte det? :)

Nu ska jag i alla fall äta gulashsoppa till lunch. Ni har väl inte missat att det är derby ikväll? Bajen spelar mot AIK på Råsunda och förhoppningsvis spelar Bajen bra och då kommer även den matchen bli galet värd.

So long. :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Är värt det nya inneordet eller?!;)

2008-04-14 @ 19:01:06
Postat av: sofie hansen

Åh, cornetto citron kommer vara årets beroende hos mig! Redan ätit minst 6 stycken av dem sedan de kommit, haha!

Mycket trevlig blogg som jag tänker fortsätta följa :)
Hur går det i Hallsberg btw?

Puss!

2008-04-14 @ 19:03:01
URL: http://ssofie.tjejsajten.se
Postat av: Klara

haha Johanna, nja inte direkt men vi brukar driva lite med det. Jag tycker det är ett kul ord ;)

2008-04-14 @ 22:18:15
URL: http://livetenligtklara.blogg.se
Postat av: Klara

Sofie:
jag vet! De är ju hur goda som helst :) Men är det bara jag som är knäpp eller fanns det inte en liknande när vi var små? Jag har verkligen för mig det...

åh, va kul o höra :) Jag ska allt kika in din också, hade missat att du fixat en ny ;)
Jorå, i Hallsberg rullar det på som vanligt men just nu är jag hemma för vi har två studiedagar, rätt skönt :) hur är det själv på jobbet?

puss!

2008-04-14 @ 22:20:47
URL: http://livetenligtklara.blogg.se
Postat av: Emmy

Men tja på dej igen Klara...det var skitkul att se dig idag på bussen.....jag tror verkligen att senaste gången var skolavslutningen :D
Du får ha det bäst!!

2008-04-14 @ 22:50:43
Postat av: Klara

Hallå Emmy! :) yes, det tyckte verkligen jag med! Tack detsamma, jag hoppas vi ses snart igen! Hälsa massa kramar till Elise också. Puss !

2008-04-14 @ 23:02:55
URL: http://livetenligtklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0