Friday I'm in love

Det har varit en bra fredag överlag. Nyss pratade jag med Niklas länge i telefon, det var skönt att få göra det och bara prata på om massa onödiga saker för det hinner man oftast inte på vardagskvällarna. Jag tycker om honom massa, massa! :)

Min höft funkade rätt bra, den ömmade en del men inte supermycket, när jag var ute och joggade en kvart förut idag så jag har bestämt mig för att springa imorrn. Jag hoppas det håller hela vägen, 6,7 km! Jag ska göra mitt bästa i alla fall så därför ska jag sova nu så jag är pigg imorrn.


Förresten drömde jag att Totti & jag blev värsta polarna inatt. Det ni!

puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: karin

lycka till på 10-mila! hoppas att höften inte säger ifrån :P

2008-04-26 @ 12:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0