Godmorgon snyggingar

Idag är det vår ute & igår snöade det, vad är det som händer liksom? Men så länge det är sol och en gnutta varmt om dagarna klagar jag absolut inte! :) En sak som gjorde mig riktigt glad igår var att jag, när jag 20.30, satt i bilen såg att det var ljust ute! Halv nio på kvällen, det är nästan som på somrarna. Hur bra som helst för allt, precis allt, blir roligare när det är lite ljust och glatt och inte mörkt och kallt halv fem på eftermiddagen. Smart som jag är passade jag faktiskt på att tvätta mina sjukt leriga träningskläder imorse och hänga ut dem i solen så förhoppningsvis har de snart torkat. :)

Om två timmar ska jag iväg och klippa mig, riktigt skönt faktiskt för nu är mitt hår längre och större än någonsin. Jag hade dock inte tänkt ta så mycket på längden utan mest klippa upp och tunna ut det lite men det blir nog fint. Jag känner att jag vill vara lite fin till på onsdag då jag ska på min, världens bästa farfars, begravning.

Jag har inte riktig förstått att han är borta än men jag är rädd att jag kommer inse det och bryta ihop ordentligt på onsdag men tyvärr är det väl ofta sånt som sker på begravningar. Det blir säkert fint också, hoppas jag, för det är farfar verkligen värd. Usch, jag har så svårt för att inse att alla människor faktiskt dör förr eller senare och jag vet mycket väl att min farfar var 82 år gammal och då är det inte ovanligt att man dör, men han var ju så glad och pigg för sin ålder så för mig hade han mer än gärna fått leva i massa år till. Jag hoppas han sitter i Nangiala nu och har det jättebra.

Nu ska jag dricka upp mitt citronte & leka vidadare. Jag ber om ursäkt för ett kanske osammanhängande inlägg men det är lite så det är i mitt huvud just nu så det får ni ta. :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0