godmorgon.

Sitter just nu i skolan och jobbar på min Power-Pointpresentation om Ragnarök som tydligen ska vara klar om en vecka. Sånt blir man alltid glad av att höra, speciellt när man trodde att det var minst(!) två veckor kvar. Men förhoppningsvis hinner jag, annars får jag hitta på nånting annat.

Idag ska jag bara gå i skolan till halv två, sen är det dag för J-cup. Det ska bli galet kul faktiskt. :) Har dock sjukt ont i nacken idag vilket inte är lika kul men Malin och jag ska snart ha en cosy massagestund så det ska nog ordna sig det med. :)

Simma lugnt!

/ Klara

Kommentarer
Postat av: annika

ooo ! ( : då blir det till att länka till dig med ( :

2008-04-12 @ 10:50:43
URL: http://shootcharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0