good morning

Idag är det onsdag vilket innebär Valborgsmässoafton utan partaj och resa med klubben till Mariestad där Sprint-SM går imorrn. Lite trist att inte kunna hitta på något kul ikväll men det är sånt man får ta om man vill satsa, som det så fint heter. Dock räknar jag inte med att gå vidare till finalen imorrn då jag hamnat i ett heat med en himla massa bra tjejer. Vi är 36 st och bara 25 %, alltså typ 8 pers, går vidare till final. Men det ska nog bli kul ändå. Niklas ska ju dit så det lär ju bli fint hur det än går med tävlingen :)

Nu sitter jag i alla fall i skolans bibliotek och har just skrivit ut min uppsats. Woho så skönt det känns måste jag säga! Nu är det en sak mindre kvar till sommarlovet :) Dock så har vi en hel del kvar:

v.19: Matte-B prov
v.20: Kursprov Kemi A, spanska nationella 3 delar och datakunskapsprov del 1
v.21: Datakunskapsprov del 2, svenskaprov
v.22: Kursprov Fysik A! döda mig?
v.23: Gammalt svenskaprov som jag inte gjort än

Jihu, det ser ut att bli några sköna veckor i skolan!

ha en skön dag allesammans. nu ska jag kila och hjälpa Carin lite.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0