lycka!

Jag är klar med min massa sidor långa uppsats! Ready, finito, klar! Hur skönt som helst. Och jag kan till och med finslipa lite på den innan imorrn då den ska vara inlämnad utan att på panikplugga. Det är najs.

Annars har det inte hänt så mycket kul idag, jag tänkte gå & kolla på O.C som går på tv nu. Skönt med sånna repriser tycker jag :)

Igår när vi var på träningen så fick Malin helt plötsligt en uppenbarelse när vi gick förbi en längdhoppssandlåda:

-"Klara, varför bajsar katter i sand? Va fan bajsar dom alltid i sand för?!"

Och jag kom på mig själv med att inte heller ha någon vettig aning. Jag försökte låta smart och sa att det måste vara för att dom vill sparka över gruset över bajset när dom är klara. Men, så kan det väl inte vara? Om det är någon som har någon som helst idé över varför katter bestämt måste bajsa i sand och jord och sån skit så får ni gärna höra av er till oss! Även om ni vet hur fåglar gör barn för det är också en sån där grej som gör att Malin inte kan somna om kvällarna..;)

vet ni något annat? Idag körde vi Bounce på idrotten och det var kul. Det var typ som innebandy fast med skumgummiklubbor liksom. Himla trevlig sport!

Nu blir det O.C och sen OL-intervaller.

Puss på er.


                                                                         image40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0