Måndag,

Hallå.

Måndagar brukar alltid kännas sega och tråkiga, antagligen för att man oftast haft en skön helg & blir tvungen att komma tillbaks till vardagen igen. Idag känns det dock rätt okej, solen skiner jättemycket här utanför fönstret och halva skoldagen är reda över, skönt! Efter skolan måste jag skriva en bildanalys som ska in på fredag och måla klart en bild som skulle varit klar för länge länge sen...sen är det dags för styrkegympan med Malin och tisargänget. Det blir nog fint.

Förresten så kom jag på imorse att det är den 21a idag vilket innebär 22 månader (!) sen jag & Niklas blev tillsammans. Det låter ju galet när man säger det, 22 månader, men det känns verkligen som om det gått mycket fortare. Jag blir i alla fall alltid lite extra glad den 21e varje månad så det kanske är därför denna måndagen inte känns så hemsk. :)

Jag läste dessutom recensionen av Håkans konsert i DN imorse och resensenten verkade ha tyckt att det var lika bra som jag tyckte. Galet bra :)

nu ska jag leka vidare. ha en bra måndag allihopa!

/ Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0