My name is Bond, James Bond.

image41

Håll med om att bilden är rätt cool! Den är tagen i Venedig för några veckor sedan. Någon gång när jag orkar ska ni få se fler bilder från den resan ;)

Förövrigt så är jag så jävla glad just nu! Vet ni varför? Jag sprang OL-intervaller i 55 min idag och jag har INTE ONT
NÅGONSTANS NU!!! Jag har haft ont sen i oktober men nu verkar det som om det äntligen börjar släppa! LYCKA!!

PUSS

förresten, den trevlige, brunhåriga pojken bakom mig och Andreas på kortet heter Fredrik. Så nu vet ni det också ;)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

yeees, yeees.
äntligen publicitet! ;)

2008-04-29 @ 22:34:33
Postat av: sofie hansen

Ja, det ska jag göra (: men ska försöka tävla ändå. men bara cykelträna eller så. Vill verkligen inte att det ska bli långvarigt så :/ menmen, vi ses imorgon (: Puss

2008-04-30 @ 09:23:25
URL: http://sofiehansen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0