onsdag kväll.

Hallå hallå.

Nu är jag tillbaka i Hallsberg igen & jag är helt slut. Huvudet är sjukt trött av alla känslor och tankar som susat omkring idag. Begravningen var riktigt jobbig! Jag insåg inte förrens jag satt där och såg kistan att jag aldrig mer kommer få träffa min älskade, jättefina farfar. Det var blä. men samtidigt var det ju jättefint med massa blommor, fin musik och en himla massa människor så man får väl försöka se det lite från den ljusa sidan.

Något som var bra med den här dagen däremot var att Carin nyss var uppe och lämnade en Håkan-autograf till mig. hoho, inte illa :) jag är sjuuukt taggad inför helgen!

men nu måste jag verkligen sova. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0