tisdag eftermiddag.

Hallå alla glada!

Nu är jag hemma igen efter min lilla shoppingrunda i Globen med mamma. Sjukt fint väder idag med så det var lite synd att jag var tvungen att vara inne hela dagen. Hur som helst så hittade jag i alla fall lite grejer som jag ska ha på mig imorrn. Jag skippade hela klänninggrejen för vi kom fram till att om jag köpte en klänning skulle jag ändå aldrig använda den någon mer gång. Istället fick det bli ett par svarta nudie jeans, en vit skjorta med svarta ränder, ett par svarta läderballerina och ett par guldiga örhängen. Förhoppningsvis blir det fint :) Dock gjorde jeansen mig pank så jag får vänta med hårfärgningen tills nästa vecka.

Upptäckte nyss att det kommit in två återbud till natt-SM så nu ligger jag först på reservlistan, så jag kanske får springa. Vet inte om jag blir glad om det blir så för jag är inget big fan av nattorientering men det är bra för min ranking som är riktigt dålig.

Om en timme ska jag iväg på klubbens träning, det ska bli riktigt kul för det var så himla länge sen jag var hemma en tisdag och tränade med folket. :)

Ha det kalasbra allihopa! puss!

Kommentarer
Postat av: Annika

Klara nu får du banne mig berätta hur man ändrar det där uppe & kan du inte vara över pedagogisk får du göra detåt mig ; )

2008-04-15 @ 21:24:56
URL: http://shootcharlie.blogg.se
Postat av: Klara

Annika, gå in på design och sedan klickar du vidare på infobloggen där det står precis hur du ska göra ;) Det är typ som på orienterare där du ska ändra koder och sånt, men kolla infobloggen och sök där på design så kommer du hitta två pdf-filer som förklarar bra ;) annars får jag väl försöka mig på att förklara på något annat sätt :P

2008-04-15 @ 23:19:37
URL: http://livetenligtklara.blogg.se
Postat av: Annika

herregud. Jag är för oteknisk. Skulle jag inte kunna mejla bild & lösen till min blogg så kan du fixa åt mig ? (A) Blir skyldig dig en bamsetjänst sen då, typ lånar ut mitt leg när jag fyllt 18 i oktober ? (A)

2008-04-21 @ 16:02:56
URL: http://shootcharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0