vår

Det är vår och det är hur skönt som helst! Jag blev just klar med min bildanalys också. Jag gillar när man äntligen blir klar med saker och ting och kan lägga de bakom sig. Nu är det bara inlämning av mitt fördjupningsarbete om dödshjälp som ska in nästa onsdag. Blir nog en del skrivande sista två dagarna skulle jag tro då jag knappt börjat skriva än...Men det blir alltså som det brukar med andra ord och det brukar lösa sig i slutändan ändå.

Sista lektionen idag i skolan var alla ettor på föreläsning om Anorexi i Aulan. Det var faktiskt en orienterare från Motala som var här och berättande om sina nästan 10 år fast i helvetet. Jag tycker det är riktigt intressant och lyssna på sånna saker när människorna berättar utifrån sina egna liv. Vi fick även se bilder på honom när han var riktigt sjuk och det är inte klokt hur illa folk kan må. Hemskt säger jag bara och hoppas att alla får vara friska och glada istället!  Tyvärr är det ju inte alltid så lätt...

Om en stund är det dags för träning igen. Idag blir det intervaller i skog alternativt vanlig orientering. Vi får se vad jag väljer, det beror lite på hur mina benhinnor känns. De är ju inte alltför glada tyvärr. Segt att fortfarande ha ont efter 6 månader!! men det går väl över någon gång det med antar jag.

ha en fin kväll allihopa!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0