2:a

Hallå!

Nu är jag inte yngst i skolan längre. Det insåg jag idag, första dagen i skolan, för det var en massa nya små(?) barn som sprang omkring överallt. & vill ni veta en grej? vårt schema är skönt! Vi har ca 3 sovmorgonar i veckan och den senaste dagen vi slutar är 14.00 och den tidigaste 12.25. Är inte det gött så säg!

Nyss kom jag, Malin, de nya ettanbrudarna och Johan Salomonsson hem från ett skönt intervallpass uppe vid HOK-stugan. Det blev jogging dit 20 min + 5 x 3minuters intervaller. Det kändes rätt bra faktiskt. peppar peppar! Så nu blir det snart en dusch och sen är det dags för ytterligare en gourmetmåltid här i Hallsberg. Den som lever får se vad det blir!

Ha en fin kväll allesammans! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0