:)

Hallå gott folk!

Jag sitter just nu nere i Skåne med min dator & är så lycklig över att den fungerar igen. Stort tack till Christian "The hacker" Kollberg som kirrade hela biffen! :)

Helgen har varit rolig, tråkig, kall, blöt och rätt jobbig. Det började med att jag åt thaikyckling till middag i fredags som sedan gav mig en matförgiftning under lördagen då jag skulle springa vilket resulterade i en mycket illamående Klara som spydde under loppet. Inte kul alls! Jag som är så sjukt rädd för att kräkas var inte glad där ute ska ni veta. Dock repade jag mig under gårdagen så jag kunde springa medeldistansen idag. Den gick sådär. Jag bommade lite, var trött i kroppen & rätt ofokuserad men jag blev tydligen 3a ändå vilket inte var fy skam av 18 löpare. :)

Det enda mer jag har att säga är att mina två favoriter MALIN & ALBIN FYLLER (17 respektive 18 år) idag!
STORT GRATTIS MINA VÄNNER! :)

Ha det kalas! Puss & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0