fredag

Hallå Hallå!

Idag ställde jag klockan på 10 för jag har en del att fixa innan vi ska åka. Jag ska nämligen åka till Skövde över helgen och springa U-10. En orienteringsstafett för ungdomar upp till 18år. På söndag sedan ska jag springa vanlig tävling & sen bär det av ner till Niklas mellan söndag & fredag, :)

Vet ni en bra grej? Min bärbara dator har ju lackat från och till ändå sedan jag köpte den för ett år sen så nu i veckan lämnade jag den till Christian som säger att han fixat den nu och att den mår bra. Det vore sjukt skönt om det är så! Jag ska få tillbaks den idag så vi får väl se :)

Nu ska jag upp på vinden och hämta madrass & sovsäck, det är ju tältsovning som gäller! Jag lär inte uppdatera innan söndag men ni får ha en toppen helg allesammans!

Stor kram från Klara! Speciellt till Emmy & Elise som jag mötte på bussen i förrgår, för dom är så himla söta och snälla! :)


Kommentarer
Postat av: Emmy

Kram på dig också din sötnöt :D

2008-08-02 @ 07:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0