Godmorgon godmorgon!

Jag sitter hemma en stund nu, vi har hål till 11 . Jag & Malin har redan varit på biologilabb (himla spännande ska ni veta!) och när vi skulle gå hem ösregnade det verkligen. Jag som inte hade någon jacka med mig fick lite panik men vi skyndade oss snabbt till den lilla gallerian som finns här i Hallsberg och köpte oss varsin latte med riven choklad på. Då blev jag glad igen :) Och nu försöker jag leta upp min inbyggda kamera i datorn som tydligen har gått och gömt sig. Det var inte lika kul.

Snart ska vi kila tillbaks till skolan igen och gå direkt till vaktmästarn, för vi ska få våra skåp idag. Så det gäller ju att ligga på så man får ett överskåp liksom! ;) Men jag fortsätter väl med mitt letande så länge...

Vet ni en annan grej förresten? imorse när jag och Malin gjorde iordning oss innan skolan hörde vi världens duns innifrån (?) mitt rum. Det var 3 av mina 4 små speglar på väggen som hade dunsat rakt ner i golvet och gått sönder. Kul! Så nu blir det typ 21 års olycka för mig..

Ha en fin dag! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0