less

Jag är förkyld och har varit det konstant sedan förra måndagen. Och nu när jag äntligen trodde att den började släppa så blir det bara värre. Vad är problemet? Jag förstår inte! Jag hostar så det låter som om jag varit rökare i 40 år, minst! och är snorig som om jag hade värsta allergin. Blä! Jag blir less på att jag därför inte får träna vilket gör att jag känner mig lat, tjock och dålig.

Vet ni en annan sak? Inatt när jag, för andra natten irad inte heller kunde somna, låg och funderade kom jag på en massa smarta saker. Sånt som jag tänkte att; det där måste jag bara ta upp i bloggen! men grejen är bara att allt det där smarta nog försvann under nattens sömn för idag har jag ingen koll på vad det var som var så himla viktigt att ta upp. Men jag lovar, kommer jag ihåg det så ska jag dela med mig av det till er, var så säkra.

By the way så ska nog jag och min mami ut och köra lite bil ikväll. Det kan ju gå hur som helst. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0