lördag

Ladies & Gentlemen! Vet ni vad jag har gjort idag?

Jag & min kära vän Malin tog vårt pick och pack och begav oss till Tullinge för att hälsa på Johanna över dagen. Det var tur att vi gjorde det för det var riktigt kul och mysigt att få träffa henne lite igen! Vi åt, fikade & pratade en massa, precis som det ska vara :)

Igår kom jag hem ifrån Skåne också vilket inte alls var kul. Detta innebär att jag inte får träffa Niklas på 3 veckor & jag saknar honom redan som en tok! Jag hoppas verkligen dagarna går fort men det är mycket som står på schemat så det gör dom förhoppningsvis.

På lördag har klubben tävling & sen blir det flytt back to Hallsberg och utflyttning ur min gamla lägenhet in i den nya. Sedan börjar skolan den 19:de, 18-årsfest hos Erica i Älvsjö den 22:a och sedan tävling och kanske kräftskiva den 23:e. Det blir nog naajs!

Vet ni förresten? Jag kom 3a i söndags och fick därmed äntligen lite bättre ranking. Woho på det! :D

puss så länge, hoppas allt är fint!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var verkligen supertrevligt att ni kom, det får ni göra fler gånger:)

Och i höst kommer jag till Hallsberg och myser!

PUSS

2008-08-10 @ 00:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0