suntag

Guten tag mina vänner! :)
 
Idag mår jag tyvärr inte så bra. Det hela började med att jag vaknade kl 04 inatt och inte kunde somna om. Jag frös som ett djur fast jag hade både duntäcke & filt och det var en vanlig augustinatt. Feber? I guess so. Jag var också uppe och kissade typ 15 gånger under den tiden jag inte kunde somna om, konstigt. Idag har jag haft ont i magen hela dagen och varit kissenödig som en hund hela dagen. Mamma tror jag har úrinvägsinfektion så jag måste in och kolla det senare ikväll. Inte så skoj i sånna fall, men men allting går över till slut. Och tur är väl det!

Jag har i alla fall köpt en ny kalender idag som man fick designa framsidan själv på. Woho! Jag gjorde min grymt snygg ska ni veta! :D Sen framkallade jag även två bilder till den nya fotoramen jag köpt till mitt rum i Hallsberg. Det blir nog fint det också!


Dessa två bilder får pryda ramen :)

Ha en fin söndagskväll allesammans. Imorrn börjar ju sista sommarlovsveckan, tyvärr.

Big kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0