tillbaks till vardagen

Hej på er! Idag är det torsdag igen, känns som om det var det alldeles nyss tycker jag...Hur som helst så tar jag tåget hem till Stockholm imorrn. Inte så kul alls men jag överlever nog. Jag kommer antagligen inte få träffa Niklas förrens om tre veckor nu innan nästa gång vi ses igen...3 veckor! Jag är ju egentligen van vid att få vänta så länge men nu i sommar har vi ju setts i stort sett hela tiden så det kommer nog bli lite jobbigt att vänja sig vid igen.

Jag satt förresten och kollade upp vad jag ska springa i höst och insåg att jag har varje helg fram till den 17 oktober uppbokat. Det är ju naaajs. Rätt sjukt faktiskt med tanke på att det är den 7 augusti idag. Men men, det är sånt man får räkna med om man är en orienteringstönt. ;)

Ni undrar kanske jag vad tyckte om bion häromdagen förresten? Den var inte vidare faktiskt. Alla bara dödade varandra och läskig var den. Och himla lång, 2,5 timme! Men ni som gillar sånt, gå och se den vettja. Och Heath Ledger var ju som vanligt ingenting att klaga på fast han såg riktigt äcklig ut i sin sminkning.

Jag är förkyld också så jag har inte tränat sen i söndags men det kanske blir lite jogging sen om kroppen tillåter.


Ha det fint så hörs vi senare! Puss // Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0