torsdag

Hallå på er!

Kommer ni ihåg när jag skrev det här inlägget http://livetenligtklara.blogg.se/2008/may/kanner-ni-igen-kanslan.html#comment? Då var jag så himla nöjd för jag hade sprungit så fort kändes det som. Nyss var jag ute och joggade en sväng på 30 min, första gången på 11 dagar p.g.a min förkylning. Det enda jag kan säga var att det inte kändes som i det gamla inlägget. Herregud så segt det gick! Men jag hoppas & tror att det är förkylningens fel så förhoppningsvis känner jag mig piggare när jag är helt frisk. :)

Igårkväll var jag på överraskningfest i Alby för Ellen. Det var himla skoj faktiskt och bilder ska ni få när jag själv lyckats hitta några. Nu ska jag ducha och sen i eftermiddag ska jag till stan med Jessica & fika. Mys.

Ha det fint så hörs vi senare! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0