tråkig tisdag?

Hallå på er!

Jag slutade 12,20 idag
& har varit hemma i hur många timmar som helst (vilket jag inte brukar ha varit kl hall sex) så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Jag har ont i halsen också, igen(!) plus att jag typ knakat in brosket i mitt vänstra knä så det är jätteömt, ajabaja.
Min kropp är inte ämnad för att träna så mycket som jag vill och försöker, det bara är så tyvärr. Men jag är ju anmäld till tävling på lördag så jag hoppas jag är frisk och kry då!

Förresten så ringde min kära syster från Trondheim nyss, vilket gjorde mig lite förvånat då hon skulle åkt hem kl 9 imorse. Det visade sig att hon tydligen haft en riktig otur och missat tåget till Sverige men typ 20 sek då hon stod på perrongen och såg tåget åka iväg. Plöstligt händer det, som man brukar säga. Men det var kanske inte så skoj ändå.

Nu borde jag ta tag i någon form av middag, men det blir nog bara jag idag då resten av gänget ska träna. Men ni får ha det fint!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0