18 december 2008

Idag är datumet då jag hittade världens godaste tuggummismak. Och det är inte vilken smak som helst heller utan det är melon vi pratar om. Absolut det godaste du kan stoppa i munnen. Problemet med melontuggummin är att de brukar tappa smaken efter bara några minuter, ni vet t.ex. de där man kan stoppa i en enkrona i och få ur en automat? Dom är tråkiga.

Just därför blev jag så lycklig när jag hittade nya Stimorol Senses idag med smaken Watermelon sunrise och insåg att smaken var grym, jättelänge!  Jag blev så himla glad så jag har ätit dom non-stop hela kvällen. :)

Imorrn har vi skolavslutning också och sen julmiddag med OLGY + föräldrar & syskon. Sånt tycker jag är mysigt!

Sen var det en liten fågel som viskade i mitt öra tidigare ikväll att min käre plantbas Sara Rapp är en av mina trognaste läsare här, så jag tänkte att jag var tvungen att ge henne en liten hälsning för att uppmuntra vidare läsning ;) Vem vet, det kanske är just dig jag nämner nästa gång!

Nu är det bara 6 dagar kvar... Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0