26 december

Hallå i stugan!

Annandag jul idag då, än så länge en väldigt bra dag. Jag har varit ute och sprungit orientering (gjorde mig en egen bana hemifrån) drygt en timme och det var verkligen jätteskönt! Jag har kommit fram till att det är hundra gånger roligare att springa med karta än att bara löpträna helt själv. Så det är kanske det jag ska börja göra istället, alltid ha med mig en karta när jag springer ;)

Julafton var kanon & jag fick i princip allt det jag önskade mig. Tillochmed min blåa älsklingsklänning från H&M som jag tänkte ha på nyårsafton! Om en timme bär det av hem till farmor på tomtegröt och fika, kan bli fint! Tills vidare får ni hålla till godo med lite bilder från julafton:


En del av julbordet


Kusin Edvin & morfar


Julgran


TomteKlara


Årets rim, made by lillasyster Nora 9 år

Om två dagar kommer Niklas :)
Ha det fint! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0