två veckor kvar

Julkänslan början verkligen komma nu. Idag efter skolan har jag städat mitt rum (bytt sängkläder, dammsugit överallt, dammtorkar, vädrat och torkat golven!) vilket är ett måste innan jul, samtidigt som jag har lyssnat på min nya favoritkanal julradio.se. Julmusik dygnet runt hela december, hur mysigt som helst! Sen har jag ätit dagens choklad i kalendern och öppnat mitt paket som idag var två söta kaffekoppar. Som grädde på moset kan jag meddela att jag, Malin, Sara och Martin var hemma hos Lilian och bakade pepparkakor igårkväll och imorrn är det Lusse-KM här på olgy.

Det börjar ordna upp sig med julklappar nu också, har bara några få kvar så det ska nog hinnas med. Det enda tråkiga idag är att jag har ångest för att jag inte har kollat på julkalendern sen i lördags(!) och hostar fortfarande som en 50-årig rökare. Så nu ska jag gå till apoteket och köpa hostmedicin.

Puss på er, snart kommer tomten!

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha okej. ja man får väl se om den fungerar.. kan ju hoppas på de :)

ah, okej. lite synd! ja de blir nog kul :)

puss!

2008-12-10 @ 21:27:42
URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0