Det är tur att det finns snälla människor

Godmorgon på er!

Min natt/morgon började inte bra idag ska ni veta. Det hela började med att jag, inatt kl 01 låg & pillade på min mobil och får för mig att jag ska aktivera pin-koden som jag inte använt på länge. Smart som jag är så trodde jag bara att jag kunde välja vilken ny kod som helst men så kul var det ju inte. Jag skrev in en kod och vipps stod det - PIN-blockerad. YES, tänkte jag, verkligen inte. För puk-koden som man måste ha för att låsa upp hade jag verkligen ingen aning om vart jag lagt. Men jag upp och började leta igenom hela husen halv två inatt, dock utan resultat så tillslut gick jag och la mig igen. Sedan, när jag vaknade imorse hade jag så sjukt ont i magen så jag inte ens kunde ställa mig upp. Tänkte ännu en gång, YES, nu har jag åkt på en magsjuka också. Men som tur var så var det inte så illa, jag somnade om 1,5 timme och var rätt pigg när jag vaknade igen. Jag har letat efter koden hela morgonen men inte hittat den nu heller så till sist gav jag upp och ringde kundservice och fick prata med en jättetrevlig tjej som hjälpte mig. Jag fick min puk-kod och min mobil lever igen!

Det är tur att det finns snälla människor som vill hjälpa till när man klantar sig själv. :)

/ Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0